725 518 775
Všeobecné obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. SMLUVNÍ STRANY

Tyto smluvní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují smluvní vztahy a vzájemná práva a povinnosti při uzavírání a zániku smluvních vztahů a dále práva a povinnosti smluvních stran vyplývající ze smluvního vztahu uzavřeného v podobě Smlouvy o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“), která je uzavřena v ústní podobě, kde je na jedné straně společnost Dům Salve, s.r.o., Na Příkopech 5579, Chomutov 430 01, IČ 27305171, DIČ CZ27305171, Spisová značka C vedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem, datum zápisu 13. října 2006, (dále jen „Provozovatel“) a na druhé straně je klient provozovatele, fyzická osoba spotřebitel (dále jen „Klient“), který má zájem užívat služby v provozovně Provozovatele v Domě Salve (dále jen „Provozovna“). Provozovatel je výlučným provozovatelem provozovny. Součástí těchto všeobecných obchodních podmínek je aktuálně platný ceník.
2. SMLOUVA
Klient si objednává služby provozované Domem Salve prostřednictvím smluvního ujednání, které učiní na recepci nebo telefonicky nebo pošle emailem nebo zadá v online rezervačním systému přes webové stránky rezervace.dumsalve.cz, nebo www.dumsalve.cz. Smluvní ujednání musí obsahovat všechny potřebné náležitosti (jako je typ služby, den, čas), které jsou nutné pro řádné splnění.

3. OBJEDNÁVKA SLUŽEB, REZERVACE

3.1. Telefonicky

Telefonické objednávky a rezervace jsou přijímány v provozní době na telefonních číslech 474 335 341, 725 518 775. Telefonická objednávka či rezervace je závazná a vztahují se na ni všechna ustanovení těchto obchodních podmínek. Při zrušení objednávky či rezervace ze strany klienta má provozovatel nárok na stornopoplatek stanovený níže.

3.2. E-mailem

E-mailové objednávky a rezervace jsou přijímány na adrese info@dumsalve.cz. Smluvní vztah vzniká v případě e-mailové objednávky po jejím potvrzení ze strany provozovatele, kdy se stává objednávka závaznou a vztahují se na ni všechna ustanovení těchto obchodních podmínek. Při zrušení objednávky či rezervace ze strany klienta má provozovatel nárok na stornopoplatek stanovený níže.

3.3. On-line rezervací v rezervačním systému rezervace.dumsalve.cz

V rezervačním systému mohou rezervovat cvičení a další služby pouze registrovaní uživatelé. Registrace do rezervačního systému je bezplatná a lze ji provést on-line na domovské stránce rezervačního systému po kliknutí na tlačítko [registrace]. Po vyplnění a odeslání registračního formuláře se uživatel stává registrovaným. Pro provedení rezervací je třeba, aby se registrovaný uživatel přihlásil svými přihlašovacími údaji zadanými při registraci do svého uživatelského účtu. Rezervaci uživatel provede výběrem konkrétního dne v kalendáři (kliknutím na konkrétní datum v měsíci) nebo kliknutím na aktivity s týdenním nebo denním rozvrhem nebo klitnutím na novou rezervaci a výběrem typu aktivity. Rezervace se provede pouze v případě, že má uživatel dostatek prostředků ve složeném depositu. Provedená rezervace je závazná a vztahují se na ni všechna ustanovení těchto obchodních podmínek. Při zrušení objednávky či rezervace ze strany klienta má provozovatel nárok na stornopoplatek stanovený níže.

3.4. On-line rezervací nebo nákupem v e-shopu internetových stránek www.dumsalve.cz

V e-shopu na www.dumsalve.cz lze rezervovat místa na pořádaných akcích a kurzech, zakoupit klientskou kartu, dárkové certifikáty, vouchery „Procedura jako dárek“ a dárkové klientské karty. Pro nákup není vyžadována žádná registrace uživatele. Smluvní vztah mezi klientem a provozovatelem vzniká v tomto případě potvrzením přijaté objednávky provozovatelem. V případě rezervace akce nebo kurzu se rezervace stává platnou v okamžiku úhrady nákupu. Vznikem smluvního vztahu se objednávka a případné rezervace stávají závaznými a vztahují se na ně všechna ustanovení těchto obchodních podmínek. Při zrušení objednávky či rezervace ze strany klienta má provozovatel nárok na stornopoplatek stanovený níže. Dárkové certifikáty a vouchery lze objednat v elektronické podobě s doručením do e-mailu. V tomto případě obdrží klient po provedení úhrady automaticky e-mailovou zprávu s odkazy pro stažení objednaných dokumentů. Tyto dokumenty je třeba pro jejich uplatnění vytisknout. Dárkové certifikáty a vouchery lze objednat i vytištěné s osobním vyzvednutím v sídle provozovatele nebo se zasláním poštou. Při zaslání poštou je objednávka navýšena o zasílací náklady ve výši 99 Kč. Objednávky lze hradit akceptovanými platebními kartami, bankovním převodem, dobírkou v případě zaslání poštou nebo hotově, platebními poukázkami či z deposita klientské karty při osobním odběru v sídle provozovatele.

3.5. Osobně v sídle provozovatele

Objednávky, nákupy a rezervace je možné provádět v provozní době i na recepci v sídle provozovatele. Cena dárkových voucherů „Procedura jako dárek“ zakoupených na recepci bez předchozí on-line objednávky je navýšena o poplatek za vystavení voucheru ve výši 39 Kč. Objednávky lze hradit hotově, akceptovanými platebními kartami, akceptovanými peněžními poukázkami nebo z deposita klientské karty. Jakákoliv plnění ze strany provozovatele jsou podmíněna úhradou služby ze strany klienta.

4. DEPOSIT

Klient se zákaznickou kartou nebo registrací v rezervačním systému rezervace.dumsalve.cz může složit deposit a z něj následně čerpat objednané služby. Deposit je možné složit hotově, akceptovanými platebními kartami, akceptovanými peněžními poukázkami nebo vložením platného dárkového certifikátu do depositu na recepci provozovatele anebo on-line platbou akceptovanými platebními kartami ve svém účtu na rezervace.dumsalve.cz.

5. KLIENTSKÉ KARTY

Klientskou kartu si lze založit na recepci nebo objednat on-line na www.dumsalve.cz. Karta po vložení deposita opravňuje klienta k čerpání průběžně objednaných služeb nebo produktů se slevou na služby. Výše slev: Vklad 500 – 1999 sleva 5 % Vklad 2000 – 4999 sleva 10 % Vklad 5000 a více sleva 15 % Slevy lze využít pro čerpání aktuálních služeb, nevztahují se na zboží. Slevy se dále nevztahují na služby čerpané z deposita vloženým formou akceptovaných peněžních poukázek. Karta slouží k identifikaci a je přenosná. Vložený deposit je časově omezen na dobu 12 měsíců od data vkladu. V případě, že čerpání deposita majitele karty bude umožněno více osobám, je vlastník karty povinen předat seznam všech osob, které mohou deposit z karty čerpat. V případě mechanického poškození bude na požádání karta vyměněna. V případě ztráty bude účtována částka 50 Kč za novou kartu.

6. DÁRKOVÉ CERTIFIKÁTY A VOUCHERY

Dárkové certifikáty a vouchery „Procedura jako dárek“ jsou ceninou, kterou lze použít v době platnosti k úhradě objednaných služeb za uvedených podmínek. Za platný dárkový certifikát (resp. voucher) je považován doklad, který nebyl dosud pro čerpání služeb uplatněn, a kterému nevypršela lhůta platnosti. Lze jej použít i pro částečnou úhradu s doplatkem jinou formou úhrady. Dárkové certifikáty (resp. vouchery) mají lhůtu platnosti 6 měsíců ode dne vystavení. Lhůta platnosti je na každém dokladu uvedena. Provozovatel nezodpovídá za zneužití dárkového certifikátu (resp. voucheru) kopírováním nebo jiným způsobem. Za platný je považován první uplatněný doklad. Dárkový certifikát má nominální hodnotu v korunách českých, která je na něm uvedena. Pokud klient čerpá službu nebo zakupuje produkt nižší hodnoty, není provozovatel povinen kompenzovat rozdíl mezi nominální hodnotou dárkového certifikátu a cenou čerpané služby nebo zakoupeného produktu. Na voucher „Procedura jako dárek“ lze čerpat pouze službu, pro kterou byl voucher vystaven. Název této služby je na voucheru uveden. Pro uplatnění dárkového certifikátu (resp. voucheru) je třeba tento fyzicky předložit ve vytištěné podobě před čerpáním služby, aby bylo možné ověřit platnost dokladu. Pro uplatnění dárkového certifikátu (resp. voucheru) je třeba předem provést (nejlépe telefonicky) rezervaci termínu čerpání příslušné služby.

7. STORNOPOPLATKY

Pokud klient zruší svoji rezervaci, nebo se nedostaví na rezervovanou akci nebo čerpání služby, je povinen uhradit provozovateli stornopoplatek podle následujících podmínek.

7.1. Cvičení Rezervace zrušená více než 3 hodiny před začátkem lekce

– bez stornopoplatku Rezervace zrušená méně než 3 hodin před začátkem lekce – 100 % z ceny rezervace Nedostavení se - 100 % z ceny rezervace Klient může on-line rušit rezervaci kdykoliv, zrušená rezervace se řídí výše uvedenými stornopoplatky, které jsou automaticky odečteny z depozita.

7.2. Akce, kurzy Rezervace zrušená více než 7 dnů před začátkem

– bez stornopoplatku Rezervace zrušená 3-7 dnů před začátkem – 50 % stornopoplatek Rezervace zrušená 2 a méně dnů před začátkem – 100 % stornopoplatek Nedostavení se - 100 % z ceny rezervace V případě, že klient za sebe zajistí náhradníka, stornopoplatek neúčtujeme.

7.3. Lázeňské procedury Rezervace zrušená více než 1 den před smluveným termínem

– bez stornopoplatku Rezervace zrušená v den smluveného termínu – 50 % stornopoplatek Nedostavení se – 100 % stornopoplatek Na vznik nároku provozovatele na stornopoplatek nemá vliv, zda se jednalo o předplacenou nebo nepředplacenou službu, ani výše deposita klienta. Klient se zavazuje stornopoplatek uhradit.

8. PROVOZNÍ ŘÁD

Při čerpání služeb se klient dále zavazuje bez výhrad dodržovat provozní řád provozovatele. Tento je k dispozici on-line na www.dumsalve.cz/provozni-rad nebo k nahlédnutí v sídle provozovatele.

9. REKLAMACE

Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele.

10. STÍŽNOSTI A NÁMĚTY

Případné stížnosti a náměty může klient zaslat e-mailem na: info@dumsalve.cz.

11. PROVOZNÍ DOBA

Provozní doba provozovatele je pondělí až pátek od 8:00 do 20:00 hodin. Tato provozní doba může být dohodou mezi klientem a provozovatelem prodloužena při konkrétní rezervaci. Provozovatel si vyhrazuje právo provozní dobu kdykoliv upravit.

12. PLATNOST A ÚČINNOST

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.1.2018.